Windows XP SP3 2011 Autodriver

Windows XP SP3 2011 Autodriver
Windows XP Service Pack 3 integrat din CD-ul original. DirectX actualizat, Cele mai noi remedieri rapide, suport SATA, RAID drivere pentru cele mai noi hardware.
Va intrebati de ce i se zice Autodriver. Acest chit are un soft impreuna cu un pachet complet de drivere pentru XP,compresat si integrat in el. Cand instalarea ajunge la 13 min softul respectiv este executat.
Nu e nevoie sa apasati nimic si nici de conexiune la internet,pur si simplu softul respectiv va autodetecta driverele componentelor dn-voastra si va incepe sa le instaleze automat.(Vezi Foto).





Windows XP SP3 2011 v11.07 x86 (32 biti).
Internet Explorer 8: da.
Windows Media Player 11: da.
OEM Suport Logo: Da.
Suport SATA: da.
Suport pentru RAID: da.
Remedierile rapide: da
Serial-key: Integrat.
Actualizare on-line: da.
Format fisier: ISO
Metoda Instalare: nesupravegheat
Dimensiune imagine: 661 mb.
Parti: 1 piesa completa
Data completă:24/10/2011.
Data lansării: 25/10/2011.

Un mic pachet de softuri integrate:
Toate aceste softuri sunt mici,iar dupa instalare pot fii dezinstalate din Add / Remove Programs.

Adobe Acrobat Reader 9.0
Disk Cleaner - Curata fisierele temporare, History
Essential Fonts Pack-Fonturi Esentiale
UX Patched Tema - Utilizati Teme Nesemnate
Teme Extra, Extra Imagini de fundal
Internet Explorer v8.0 - Ultima actualizare pentru XP!
RocketDock - Desktop Dock!
Search Everything - Cauta tot ce vrei
WinRAR - utilitar de compresie fisier!
Windows Media Player v11 - Ultima actualizare!
================================
Tot acest pachet are dimensiunea de 39,3 MB.

 Acest chit a fost testat pe doua laptopuri si un desktop si a functionat perfect,iar driverele s-au instalat in totalitate fara nici o eroare.

Cerinte Minime De Sistem:

Procesor : 800 MGhz (sau mai mare)
Memorie : 192MB (sau mai mare)
Video Card : 64 MB (sau mai mare)
Hard Disk : 2.5GB de spaţiu (sau mai mare)

Ghid de instalare:

1. Arde imaginea ISO cu BurnAware / Nero sau cu alte unelte de ardere.
2. Boteaza de pe cd.
3. Apasati o tasta atunci când a cerut.
4. Dupa un timp trebuie sa selectati Partitionarea pentru a instala. (Recomandat, utilizare prima partitie, C:)
5. Formatati-o sau folositi-o fara formatare.
6. Setarile vor incepe
7. Scoateti CD-ul numai dupa instalarea completa si a Aplicatiilor.
Mentionez ca acestea se vor instala dupa primul reboot de la sfarsitul instalari.

 Bucurati-va de Windows XP SP3 2011 By_DIAVOLU ! 

DESCARCA
                                                              
Pentru cine doreste imformatii lasati comentariu si date de contact.Sau daca-l
ve-ti folosii si sunteti sau nu multumiti de el,intrati si spunetiva parerea.
-

В Blogger В Twitter Marcaje

14 comentarii:

  1. Multumiri din suflet pentru Windows si celelalte materiale.Sunt un pensionar cu mijloace modeste de trai si si singura distractie care o mai am este internetul.Am un PC mai vechi si reinstalarea Windows-ului de la dvs. a mers ca pe roate.Multa sanatate si asteptam si alte noutati in limita legii.La revedere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud ca va-am putut fii de ajutor si sper sa revizitati blogul. Poate mai gasiti si alte materiale care va pot fii de ajutor. Iar in legatura cu noutatile or sa fie putin mai rare,in limita timpilui liber. Va multumesc. ;)

      Ștergere
  2. sa sti ca o fost bun windowsul tau foarte bun bravo esty un maistru in micrososoft windows

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Petrica si-mi pare bine ca ti-am putut fii de ajutor. Iar in legatura cu maistrul de care vorbeai,inca mai am frt multe de imvatat. Pentru orice problema va stau la dispozitie. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. N-ai pt ce. Fac si eu ce pot in timpul liber. Si eu i-ti multumesc ca ai trecut prin blogul meu. O seara buna.

      Ștergere
  5. Akm iau windowsul si daca merge bine revin cu comentarii.Multumesc deocamdata.

    RăspundețiȘtergere
  6. Deci pt windows nota 10 ... dar imi apare incontiniu "windows file protection " si nu am idee ce sa fac sa nu imi mai apara .... vreun sfat?

    RăspundețiȘtergere
  7. am unn leptop si nu pot instala xp in nici un fel decat win 8 de la ce e??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ia incearca sa formatezi hdd-ul sau partitia pe care vrei sa instalezi cu un utilitar de pe hiren boot cd si sa vezi ca dupa aceia vei putea instala si xp-ul.

      Ștergere
  8. aacum il descarc,revin cu parerea mea,pa

    RăspundețiȘtergere
  9. nu merge sa il descarc numai daca ai cont gen facebook ps: sint satul de atitea conturi (am avut 8 conturi de socializare dupa 14 ani de zile mam saturat) prefer anonimatul. voi incerca sa il scot din alta parte.

    RăspundețiȘtergere
  10. acuma lam gasit pe net, acuma scot Windows XP SP3 2011 Autodriver v.2.0

    RăspundețiȘtergere

Aboneaza-te prin E-mail si vei primi actualizari gratuite cu noile postari!
Booking.com