Link cu deschidere automata intr-o fila noua

Candva mi-am pus o intrebare curioasa!
Exista posibilitatea de a pune un link iar atunci cand se trece cu mouse-ul peste el sa se deschida automat? Deschide linkul intr-o fereastra noua / open link in new tab.
Sincer nu-mi trecea prin cap ca asa ceva se poate,dar pentru ca aveam nevoie de asa ceva  am inceput cautarile unui astfel de cod care sa faca asta. Si tot cautand am gasit acest cod modificat de cineva probabil cu un mic truc  "onmouseover" si rezultatul este urmatorul:

Fa o proba,treci cu sageata mouse-ul-ui peste imaginea de mai jos.

 Inserati unul din codurile de mai jos,acolo unde aveti nevoie.
Cod link automat cu deschidere in aceiasi pagina/tab:

<a href="URL pagina web" onmouseover="window.location=this.href">Descriere link</a>

Cod link automat cu deschidere intr-un nou tab:

<a href="noplace" onmouseover="window.open('URL pagina web','_newtab');">Descriere link</a>

Inlocuiti "URL pagina web" si "Descriere link" cu url-ul si respectiv descrierea ce doriti sa apara in link.


В Blogger В Twitter Marcaje

Un comentariu:

Aboneaza-te prin E-mail si vei primi actualizari gratuite cu noile postari!
Booking.com